Hey, I found this topic, because I see more and more people from Poland coming here. And I hope that in this topic we can speak in our own, very beautiful though "rustling" language.
Co słychać u polskich fanów Glee?
41 replies to this topic
Posted 16 December 2010 - 02:29 AM
Posted 16 December 2010 - 05:23 AM
mają się bardzo dobrze i widza, że ktoś podziela ich zdanie, że Finchel i Klaine to świetne pary ;D
Posted 16 December 2010 - 06:46 AM
Finchel i Klaine to moje absolutne endgames, (Darrena Crissa jako chłopaka dla Kurta wytypowałam jeszcze przed castingiem, w maju)
Where are you from, by the way? :>
Where are you from, by the way? :>
Posted 16 December 2010 - 08:03 AM
Z Poznania ;D W zasadzie mieszkam pod Poznaniem, ale w Poznaniu jestem codziennie bo studiuję. Widzę, że ty ze stolicy ;D Ja tak kocham Blaine'a i Kurta razem <3 a w Baby it's cold outside <3333 awww!
Posted 17 December 2010 - 10:26 AM
A co studiujesz?
Baby It's Cold Outside to Miłość
A widziałaś AVPM (A Very Potter Musical) z Darrenem Crissem? :>
Baby It's Cold Outside to Miłość
Posted 17 December 2010 - 02:01 PM
Geografie ze specjalnością hydrologia, meteorologia i klimatologia. Crazy xD
I nie widziałam ale z chęcią zobaczę ;D
I nie widziałam ale z chęcią zobaczę ;D
Posted 19 December 2010 - 05:23 AM
Hej !! Ja też z Warszawy ^^ Glee poznałam dosłownie 2 tyg. temu kiedy byłam chora zaczelam ogladac 1 odcinki i tak sie wkrecilam ze w tydzien wszystko obejrzalam i teraz nie wiem jak wytrzymam do lutego ale sesja się zbliża więc pewnie szybko minie... Czekam na to co się stanie z Finchel, wydaje mi się, że się od razu nie pogodzą ale napewno będą fajne sceny z nimi
Spoilerów nie czytam wole nie wiedzieć, lepiej się ogląda. Studiuje montaż filmowy
Posted 20 December 2010 - 12:45 AM
studiujesz montaż filmowy? aww! moje marzenie! niestety w Poznaniu nie ma takiego kierunku :C jezu jak Ci zazdroszczę. A masz konto na yt?
Posted 20 December 2010 - 09:04 AM
to bedzie moj pierwszy post w ogole